CURLS.ro | FAQ
Transport gratuit la comenzile de peste 280 de lei folosind codul: "LIVRARE"

FAQ

Ce presupune Curly Girl Method?

Metoda Curly Girl a fost introdusă de stilistul Lorraine Massey din dorința de a educa femeile din toată lumea despre întreținerea și îngrijirea părului creț, în funcție de tipologia acestuia. Pentru mai multe detalii și informații utile pentru orientare, poți accesa aici.

 

Produsele vândute de voi sunt conform cerințelor Curly Girl?

Am urmărit cu atenție ingredientele produselor și am ales cele mai bune produse și game, destinate atât celor care urmează metoda Curly Girl și sunt CGA (curly girl approved), cât și pentru cei care nu urmează cu strictețe. Produsele sunt formulate cu ingrediente naturale, potrivite specificului părului creț. Cu toate acestea, producătorii iși rezervă drepturile de a mai schimba uneori formula produselor fără a anunța public. Dacă aveți îndoieli asupra ingredientelor, puteți folosi Curlsbot pentru a descoperi care ingrediente nu sunt conform standardelor CG.

 

Cum comand produsele?

După ce ai ales cantitatea și produsele dorite, le adaugi în coș si continui cu checkoutul. În continuare, ne ocupăm noi de procesarea comezii și te vom anunța în cel mai scurt timp de înregistrarea comenzii tale și când va fi pregătită de livrare.

 

Cum plătesc comanda?

Poți face plata fie ramburs la curier în momentul livrării, sau poți folosi opțiunea de transfer bancar (online banking sau mobile banking). Detaliile pe care trebuie să le introduci iți vor fi afișate în momentul în care plasezi comanda, iar noi vom autoriza procesarea când primim banii în cont.

Te rugăm să ai mare atenție când efectuezi plata prin transfer bancar, să nu greșești codul IBAN. Totodată, pentru plata prin transfer bancar, durata de încasare este de 2 zile lucrătoare. În caz contrar, ne rezervăm dreptul de a anula comanda.

!!! IMPORTANT: în cazul în care optezi pentru ridicarea coletului de la sediul nostru, plata se efectuează în prealabil prin transfer bancar. Momentan plata cash la ridicarea coletului este indisponibilă :(. 

Cum se livrează comanda?

Ți-am pregătit mai multe metode de livrare pentru ca tu să îți poți alege ce îți este mai convenabil:

  • Poșta Română: 15 lei
  • Curier Rapid: 20 lei
  • Ridicare gratuită de la sediul nostru (doar in Bucuresti) : Bd. Unirii, 47 C, Sector 3

Pentru mai multe detalii despre livrare, poți accesa aici.

 

În cât timp se livrează comanda?

Procesarea și livrarea comenzii diferă în funcție de perioada sau condițiile de mediu. De asemenea, depinde ce opțiune de livrare ai ales. În mod obișnuit, livrarea se face în 2-5 zile lucrătoare. Dacă ai ales livrarea prin Poșta Română, livrarea poate dura până la 10 zile, conform politica Poșta Română.

 

Cum pot anula comanda?

Anularea comenzii este posibilă până în momentul în care coletul este înmanat curierilor sau la ghișeul poștei, deci în cursul unei zi  lucrătoare sau 24h de la plasarea comenzii. Dacă doriți să anulați o comandă care depășeste acest termen, vă rugăm sa ne scrieți prin email sau să ne contactați telefonic la numerele afișate pe site. 

 

Ce se întamplă dacă am comandat un produs greșit? 

Nu-ți face griji. Dacă ai comandat un produs greșit, ni-l poți returna în cazul în care este eligibil. Îl poți schimba cu un alt produs de aceeași valoare sau îi poți folosi contravaloarea pentru a comanda alt produs, și plătești doar diferența de preț. Desigur, iți poți primi și banii înapoi, indicându-ne un cont bancar. Pentru oricare dintre aceste proceduri, te vom îndruma la fiecare pas.

Pentru mai multe detalii despre retur, poți accesa aici.

 

Produsele prezintă modificări, semne de desfacere, etc. Cum procedez?

Dacă produsele prezintă modificări, semne de desfacere, etc. ni le poți returna în cazul în care sunt eligibile. Vrem să precizăm că unele produsele vin fără sigiliu direct de la producatori, iar din păcate, noi nu putem să le sigilăm, fiindcă asta ar însemna să le desfacem. Te asigurăm că tu vei primi produsul la fel cum îl primim și noi. În orice caz, poți să ne contactezi pe oricare dintre căile de contact disponibile dacă există nelămuriri.

Pentru mai multe detalii despre modificări, semne de desfacere, etc. poți accesa aici.

 

Am primit un produs greșit, diferit față de cel comandat. Cum procedez ? 

În cazul în care ai primit un produs greșit, diferit față de cel comandat ni-l poți trimite gratuit pentru a-l schimba. Pentru mai mutle detalii despre primirea produselor greșite, difertite față de cele comandate, poți accesa aici.

 

Care este cantitate maximă de produse pe care o pot comanda? 

Ne dorim ca toți utilizatorii noștri să aibă o experiență cât mai placută pe site-ul nostru și am decis ca limita maximă de produse comandate să fie de 3 bucăți/produs. Totodată, pentru mai multe detalii despre comenzi mai mari, în sistem en-gross, te rugăm să ne contactezi folosind una dintre metodele disponibile.

 

De ce aveți nevoie de data mea de naștere? 

Toți utilizatorii sunt importanți pentru noi, așa că de ziua ta ne dorim să îți urăm un călduros ‘’La mulți ani!’’ și să îți oferim reduceri și promoții personalizate. Datele tale vor rămâne confidențiale conform GDPR și vor fi folosite doar la nivel intern respectând toate prevederile impuse.

 

Am câteva sugestii/ sfaturi pentru voi. Cum vă pot contacta?

Ne bucurăm mult de fiecare dată când primim sugestii și sfaturi pentru că ne dorim să îmbunătățim constant experiența CURLS.ro. Îți mulțumim pentru interesul și implicarea ta și te așteptăm să ne spui ce gândești, ce sugestii și sfaturi ai, accesând aici.
De asemenea, te asteptăm să ne dai un mesaj pe Instagram sau Facebook!